Dag 1 Amsterdam

15 februari 2016 - Amsterdam, Nederland

Nou ons eerste verhaal van onze reis :)
We zijn vertrokken! Heel raar om nu echt te gaan, vooral voor Nienke want die had nog tot half 2 moeten werken. Maar het is allemaal vrij vlotjes verlopen. Eerst papa opgehaald van zijn werk in Tiel, vervolgens een snelle stop bij je mac donalds en daarna op weg naar schiphol. Waar het gelukkig soepeler eraan toe ging dan bij mijn reis naar Azië. Hier konden we gelukkig zonder problemen inchecken en voor we het wisten zaten we al in het vliegtuig.

We hebben eerst een vlucht van ongeveer 6 uur naar Dubai en daar moeten we overstappen op de vlucht van ongeveer 7 uur naar kuala lumpur. Deze tijden zijn wel te overzien! Helemaal met meer dan 500 films :o. We hadden sjaakie en de chocolade fabriek uitgekozen, lekker jeugdsentiment. Maar erg lang hielden we het niet vol en zaten we al snel de binnenkant van onze oogleden te bekijken. Nienke was kapot van alle diensten die ze de afgelopen tijd had gedraaid en ik was sinds gisteren sloerig in de rakker, dus we konden wel wat slaap gebruiken.

Na een ongeveer een uurtje kregen we al eten pfoee, we zaten eigenlijk nog vol van de mac maar de toetjes gingen er wel in :). Daarna zijn we verder gaan slapen en toen we wakker werden was het licht en waren we in Dubai!

1. Suvana:
    16 februari 2016
    Sloerig in de rakker? Die ken ik nog niet! Veel gedronken enzo?
    Leuk om te lezen!
    Knuffels van jullie tante